Incarnation de l'Ennui

Reforme ortografik

 

 

https://static.blog4ever.com/2011/11/549739/wtf.png
En passant chez Fred (dans les liens a gauche) je me suis souvenu que j'avais oublié quelque chose.

 

Bien sur ca n'avait pas sa place ici en fait mais j'y tenais.

 

OK taulé j'veux bien pour la reforme ortografik (on a le droit la ou pas?)

 

Mais lisez ceci:

 

 

"Et celuy mesme qui le gouvernoit l'amena au tiltre en un petit pre pres le chasteau de Poictiers sur la riviere ; et deux compaignons qui estoient au dict mareschal de Bossac luy donnerent sur la teste tant qu'ils la luy fendirent, et luy coupperent, une main, tant que plus ne bougea : et s'en alla celuy qui l'avoit amené, et mena son mulet au chasteau, là où estoit le Roy, qui le regardoit. Et Dieu sçait, s'il y eut beau bruit.

 

   Si veint à l'heure monseigneur de La Trimouille devers le Roy ; puis s'en vint le Roy à Chinon, et la Royne avec luy ; et n'estoit pas le Roy content que La Trimouille, demeurast avec luy. Et monseigneur le connestable luy dist que c'estoit un homme puissant, et qui le pourroit bien servir ; et le Roy luy dist : "Beau cousin , vous le me baillez, mais vous en repentirez car je le congnois mieux que vous." Et sur tant demeura La Trimouille, qui ne fist point le Roy menteur car il feit le pis qu'il peut à mon dict seigneur le connestable. (....)

Et elle respondit au Roy que jamais ne vouldroit demeurer en place où elle ne peust veoir monseigneur son mary. Et si estoient avec le Roy La Trimouille, messire Guillaume d'Albret, l'archevesque de Rheims, Gaucourt, Harpedanne, maistre Robert Maçon, et plusieurs autres.

 

 

Nous aussi on causait po bien la France a la base... Je peux vous le reecrire avec notre reforme a nous si vous vouloyez??!! XD

 

 

Bon le tout c'est que chais pu ouske j'fé des fautes du coup. Parce que mOi le but de ce blog c'etait d'y faire fossement des fote.... Comment j'va faire si ca devient le bon causé de la France????

PINKU!!

(Extrait des chroniques de Richemont)

 

 



12/02/2016
4 Poster un commentaire

A découvrir aussi


Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 8 autres membres